"If you run, you are a runner. It doesn't matter how fast or how far. It doesn't matter if today is your first day or if you've been running for twenty years. There is no test to pass, no license to earn, no membership card to get. You just run." - John Bingham-

2012. május 23., szerda

Day #137 - újabb lokális minimum

Veszett csiga módjára változik a súlyom:D Ma az eddig mért minimumtól is kevesebb voltam 10 dkg-al, 79,8 kg kacsintott rám reggel, örülünk:) Mondhatni túl vagyok a hétvégi károkon. Ezen felbuzdulva megint szoknyát húztam, és harisnyát is, egyáltalán nem olyan kényelmetlen, mint ahogy emlékeztem korábban. Biztos mert már jóval vékonyabban a combjaim, sokkal kevésbé érnek össze. Régen még egy irodában ücsörgős, alig szaladgálós napon is kidörzsölődött pirosra a combom ha szoknyát húztam, ezért is hanyagoltam a dolgot, az esztétikai antiélmény mellett. Rés azért sosem lesz a lábaim között, mert arányaiban keskeny a csípőm, de ez már most sokkal komfortosabb feeling:) Akarok is venni pár szoknyát a nyárra, mert most azt a 2 db-ot váltogatom, amit Ketkettől örököltem.

Tegnap is voltam futni, 4 km pipa, nem volt már olyan rossz mint kedden.

Szerdai kajálásom:
R:2 vollcorn+sonka+lightvaj+paradicsom+kv 282 kcal
T: epres pudingos zab 186 kcal
E: 18 dkg afrikai harcsa+10 dkg zöldség+2EK kuszkusz+kv 342 kcal
U: 3 vollkorn+sonka+kenőke+paradicsom 309 kcal
V: 125 g túró+ erdeis activia+20 dkg eper 310 kcal
Összesen: 1429 kcal

3 megjegyzés: